تقدیر از برگزارکنندگان برنامه های هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۴ کد : ۱۴۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۷
تقدیر از برگزارکنندگان برنامه های هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

این مراسم با حضور دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه، دکتر حسن امینی راد مشاور رییس، دکتر روزبه شفقت معاون پژوهش و فناوری و مدیران حوزه معاونت پژوهشی و کارشناسان برگزار شد.

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه با همت و تلاش شما بزرگواران به خوبی برگزار شد و قطعا برای برگزاری آن ماه ها تلاش شد و این جلسه با هدف تقدیر از زحمات و تلاش های شما عزیزان برگزار شد، هرچند که این تقدیرها نمی تواند جبران و پاسخگوی زحمات شما باشد و امیدواریم انشالله دانشگاه در آینده نیز از تجربیات شما در برگزاری چنین برنامه ها و همایش ها و ... بهره مند گردد.

در ادامه دکتر شفقت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گفت: از زحمات و تلاش های ارزشمند تیم منسجمی که در این حوزه کار کردند تشکر و قدردانی می کنم که حدود 3 ماه به صورت مستمر مشغول بودند و هفته پژوهش و فناوری هم در دانشگاه و هم در کشور بسیار موفق عمل نمود و امیدواریم بتوانیم همچنان از کمک های بی دریغ شما بهره مند باشیم. 

اسامی تقدیر شدگان به شرح ذیل است:

حر شفقت، مجتبی عیسی‌زاده، مریم حسینی شیروانی، مهرنوش نظری، حامد نوپور، حمید رضا گرجی، خدیجه پوستی، علی حاجی عباس‌تبار امیری، سارا زمانی، مجید پارسامنش، سید حمید استادیان، محمد تقی‌نژاد، امین منتظمی، منیژه داداشی حاجی، مهدی ادبی، مجید طاهرنژاد، جعفر آقایی، محمود رضا داودی، مهندس میثم اصفهانی، مهندس مسعود حسین‌پور، حسین حسینیان، حسین محسنی، صالح طالش امیری، ادریس محمدی فرید، مهدی زراعتکار خورشیدی، دکتر وحید مهدوی، دکتر حمید شیخ‌پور و محمدرضا شامخی.